Коледен Миш-Мош-Маш или нека сезонът на дънният сайт сиинг започне сега!


 

Официално мога да обявя едномесечния сезон на дънният сайт-сиинг за открит! Но преди това – да проявя малко онлайн учтивост и да кажа – лонг тайм но лайн!

И така, какво се прави в месеца на дънния сайтсиинг? (не случайно и трите пъти до сега написах думата по различен начин!). Нахлузваш си водолазния костюм, махаш шнорхела и запълваш празнината в празничния си аутфит с подходящ по размер маркуч, който логично има и друг край, свързан към сложна кръгла и продълговата стъклена банка, съдържаща 1 л. прозрачна течност със съмнителен произход от най-източните части на Европа. След около час вече обикаляш дъното и глей какво става!

Иначе мързелът винаги е бил неразделна част от мен, която обаче е толкова силна и голяма, че си мисля, че по-скоро може да се окаже, че аз съм част от него – затова и близо два месеца не съм присъствал с нова полюция тук. Тази сутрин (да, за някои 1АМ е сутрин) обаче намерих в един блог две страшни парчета, които реших, че съвсем спокойно мога да изкопирам и да постна, без да ми се налага да пиша кой знае колко много и да се занимавам. Днес научи три нови неща за мен – мързелив съм, крадлив съм и обичам да плувам.

Има ли Марс на Луната? Не знам, обаче двете момчета от проекта DJs From Mars избухват в последно време, основно с ремикси и маш-ъпи на известни парчета. Преди да стигнем до същественото, едно бързо ремиксче на Last Resort, в което има метъл, дрънендбейс, транс, денс и балиго какво още:

Ето обаче какво се е случило с един от най-големите актуални хитове на Rihanna – The Only Girl In The World, след като в него се е преселила извънземна форма на живот, в чиято кръв тече бийта на Insomnia на Faithless:

Следващият им машъп пък смесва две от комерсиално най-успешните денс парчета в момента – Taio Cruz с Dynamite и Duck Sauce – Barbara Straisand:

И тъй като съм готин – един страхотен бонус в същия дух от Dj Whatt – Dani California (RHCP vs BOB & Hayley Williams):

  <span><a href=“http://soundcloud.com/djwhatt/dani-california-dosvec-mashup“>Dani California (Red Hot Chili Peppers vs B.O.B. feat Hayley Williams DOSVEC Mashup)</a> by <a href=“http://soundcloud.com/djwhatt“>djwhatt</a></span&gt;


И внимавай, че не знаеш кой може да се крие в храстите:


Posted on декември 4, 2010, in Материали, Нови парчета. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

